2010 för satan!

2010 har varat i 1 h och 11 min.

ikv va trevligt och hemskt.
folket och alla va trevliga, hiih puss.
dock gick jag i mina tygskor och när jag kom hem hade jag ingen puls i fötterna.
det kändes som att gå på galler, och gjorde hemskt ont för varje steg jag tog. Jag trodde jag sku börja grina, haha
jag fick fotbad av mama. efter 10 min hade jag fått tillbax pulsen i armar och ben.
fasten det bara är en svag puls :(
dock skakade jag så mke att det började göra ont av skakningarna.

men nu ere bättre. ska bädda ner mej i sängen.
Jaja, 2010 började fint! förutom en del saker.

det va nog ba det jag sku säga, god fortsättning!
over n' out

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0