241109 - I'm so sick of love songs

so tired of tears.


Skolan var inte långvarig idag. Även om dt kändes som 100 år.
Trodde inte jag skulle reagera så här starkt på vaccinet.
Både jag och Sara mådde jätte dåligt. Yr, hade ont överallt m.m
Sara gick hem på engelskan och jag efter den.
klockan 11 gick ja hem och har sovit till halv 5. fedt skönt kan ja säga.

Mår fortfarande inte så bra, + att min frissa tid ställdes in eftersom alla där var sjuka ._.
Hade väntat 2 veckor på tiden , men nä
måste fortsätta gå omkring i det här skit håret :@

Ikv far jag kanske och tränar småkidsen, men kan nog inte köra så mke.
Gårdagens träning gick paska. Kunde typ inte va med alls.
Fast ja va med på allt, men jag gick åt sidan för jag orkade ingenting, patetiskt or what.

Föresten , 1 månad kvar till julafton , whoop

over n' out


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0