271109 och vinnaren är

vi


fredagfredagfredagfredag
skolan tröga sej igenom och inget spec hände som vanligt.
Hade bugg på gympan, dt brukar vara roligt. Om dt är snurrbugg.
Dessutom måsta jag gå efter halva ;b

Idag blir en ganska fullpackad dag.
Snart kmr jag bli upphämtad och jag har inte packat än!
kmr måsta stresspacka och glömma hälften av jag ska ha med mej!!!!!11111ettettett
jaja lugna bullar här va.
Jag är borta hela helgen i frövi och är på kurs för tränare
Så småninom när jag blir lite äldre så kmr jag säkert hålla träningar sj. :s
Men ja, dt här kan ju blir roligt ((((;;;
(aa
nejmen , jag ska inte hitta på ngt hemskheter.
jag är en snällflikka.

dessutom missar jag lillajul som är en konstig traditon på Åland.
aldrig förstårt det hela.

over n' out


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0