a beautiful nightmare

Jag har tänkt på en sak.
tänk på stora bloggare som t.e.x Kissie.
Dem måste blogga varenda dag. dt är ett jobb.
jag gillar inte att göra saker som är ett måste.
dt här gör jag för att jag vill och har lusten. men såsmåningom tappar jag nog lusten ordentligt.

Period 2 har börjat.
härlit ?
nej , jag hatar vårat nya schema. I period 1 fick vi börja 10 på torsdagar och nu börjar vi 8.
härligt (yyy)
På musikredovisingen blev jag jätte nervös och babblade bort mej.
Kunde ju texten på pappret men när jag väl stog där var dt som en blackout.
äckligt vare iaf.

Ikv är jag hemma från träning. mår inte alls okej.
har jätte ont i magen och benen.
knr mej jätte trött efter natten upplevelse ..

fint med fredag imorn <:

over n' out

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0