Blood and tears

sikken hemsk dag.
allt på hkn faila.
potatismostet smakade ingenting.
fisken varken såg elr smaka gott.
choklad "krämen" (lisa gjordd den te en pudding) smaka klump, klump och klumpigt.
dt enda goda va grädden .. >:

sorligt.
sämsta tillvalet idag , hahahahah.
sen gick ja hem och klockan 3 kom alex hit.
härlit.

Snart ska jag käka och sedan gå opp te idrottsgården och träna småbarnen och sen vuxna.
efter dt kmr kenneth opp te judon å ja. heh

over n' out.

sis och jag ♥

texten (undertill) har inget med bilden att göra.

~
dt regnar . dt regnar för allt.
de små vatten dropparna faller. lika hårt som tårar rinner ner för kinderna och
färgar kinderna röda.
Jag målar små hjärtan på den igen immade rutan.
Om jag kunde, skulle jag viska hur mke jag älskar dej , om och om igen.
hundratals ggr.
rakt från hjärtat , för dt är du värd.
jag tårkar mina tårar och går därifrån.~

lämna din tanke här
Postat av: alexandra

men åh vilken äcklig bild >:

du e beeeest sis :*

2009-11-17 @ 20:28:53
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/
Postat av: Emma till Alex

den är snyyyyygggg

javet , vi är bäst E>

2009-11-17 @ 21:14:38

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0