chaoschaoschaos

Jag har fan inte mått så här jävla dåligt på ett tag.
det mesta har slocknat för ögonen på mej.
jag kan inte hjälpa det.

freedaag är härligt.
Och ikv blir jag nog bara hemma, haha. Alla andra ska på Fredly.
Iaf så varken orkar jag elr kan åka , har inte fattat vitsen med det hela heller. hehe.

Men ja , skolan var trött och seg. har kännt mej som ett monster hela dagen.
nu är jag iaf helt slut.
Efter skolan var Alex ett röppel. hon är rätt mys ibland (;

Iaf så åt vi middag och jag läste mina pärons kärleks sms till varandra på papas mobil.
fyfan vad vi garva ;D
Sen stack hon hem eftersom hon ska på premiären av "New Moon". Ärligt talat så  ja.

imorn ska jag iaf ha roligt , yey yey yey ♥

over n' out.


Jag har åxå varit blond en gång i tiden (orginalhårfärg) fyfan vad fult..
sliten bild yes, ser jätte trött ut.


lämna din tanke här
Postat av: ja gissa vem ? :D

klart jag är mys :t

du är också mys <:

bajs.

jag är inte omogen :D

2009-11-20 @ 21:06:38
Postat av: Emma till " ja gissa vem? :D " aka Alex

ditt lilla snusko

2009-11-21 @ 16:44:21

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0