dej och mej kunde ingen slå.

vi var bäst i världen båda två.


hellu åland.
idag är en såndärn trött dag.
började 10 men försov mej iaf, mhmhm.
musikredovisningen som ja skrev om , blev inte av.
Annika var sjuk så hon kom inte. så vi hadd Christel ist (syslöjdslärarn) ist.
dt sluta me att vi fick läsa -.-

snart ska jag ta mej till dojon. Har bouseball (jaja, jag stavar dt som ja vill) för sista ggn idag.
kanske knäna håller, vem vet ? ;)

På lördag åker jag till sthlm med mama, papa och min älskade öberg!
åh, vad jag tjatat och gnällt nu gäller bara längtan!
sthlm först och sen ikea , chill ;)

over n' out




lämna din tanke här
Postat av: Angelica

hjärta

2009-11-13 @ 19:13:32
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0