!

Sliten och trött.
tränat och inte sovit.
Arg.
vrf händer dt här?
Ledsen.
rinner dt bara tårar ur mina ögon?
Sluta.
kolla inte på mej.
Säg inte att du kan hjälpa.
för dt kan du inte.
Du säger att du kan och att jag betyder allt.
jag är bara ett korn i din värld.
Förvirrad.
men allt var ju så glatt och perfekt.
Borta med vinden.
vänd kappan efter vinden
elr ställ dej med ansiktet och gå mot den.

-
kännt mej lite borta med vinden idag.
vill känna mej behövd av världen, men jag får ingenting tebax.
och ibland undrar jag om jag äns behöver fortsätta som jag gör elr bara sätta locken för ögonen tills nån tar bort dem. jag orkar inte med ngt. Imorn är en ny dag med nya tag.
jag ska vara glad, för då glädjer man andra.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0