hemma från hemstaden.

elr ja, så säger man från staden man föddes i eftersom jag aldrig växte opp i sthlm.
men i vilket fall.
Nu är jag hemma, gr8.
tänkte jag sku va mogen nog att visa att jag faktikst har ett liv utanför bloggen, men misslyckades.
jag har inte ett liv!
dt enda egentligen som händer i mitt liv är - sova - äta - sova - äta.
och skola och träningen därimellan , men dt är oviktigt.

sthlm var trevligt.
saknar kaoset redan.
):

Imorn ska jag å öberg va duktiga nog att dra till kyrkan , ska ju konfirmeras jue ;)
och dessutom har jag bara varit där en gång.
och då var jag lycklig. ja, riktigt glad.
nu knr jag bara respektlösheten dåna i mej.

over n' out.


Jag har skillzzzzz på bildkonsten i skolan!


jag antar att ni sir vilka dt är på bilden! ♥


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0