I`m kind of worried about the world that we live in

It´s time to stand up but everyone´s sitting



ONSDAG YEY.
är inte min grej YEY.
haha , onsdagar är lite smått jobbiga ja. Har gått och trott att dt är torsdag hela dagen.
och blivit lika besviken när jag kommit på att dt faktikst är onsdag. suck ja.

Och ni som undrar vrf jag inte fixar håret elr har i förlängingarna är dt för att
1. Jag försover mej varenda dag.
2. Jag har ingen lust.
3. mitt hår är brunt och dt matchar inte förlängningarna.
4. haha.

Men ja , på dubbeltimme matten gjorde jag ingenting. absolut iiingenting.
På biologin var dt strömavbrott då vi sku se på film. haha ,
dt va rätt mys jao.

nu ska jag just dra mej (dra mej? :o) till träningen och träna häcken av mej igen, haha.
igår var jag där och tränade småbarnen samt vuxna , blev helt slut och jag gjorde ingenting.
såg bara på . hahah patetiskt!
i måndags sträckte jag halva röven ): aj.

whopwhop whoppppiii


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0