min häst den har 3 kanter.

sjöngs bl.a annat av mej på doris hemska timmar med målbrottsröst.

Dagen kan sammanfattas = helt CRAZY.
asså , ni som tror att jag är en lugn liten flikka så tror ni helt fel.
fråga dem i min klass :)

ja, äntligen är måndag över. sysslöjd och doris 3 timmar , ja ush.
Det enda jag gjort på syslöjden är att sprätta och sy fel , grr :@

På Svenskan var jag och fanny typ dom enda som var klara. Så jag passade på att busa lite.
erkänn att jag har skillzzzzzzz på mitt karatehopp! ;D
så jäkla snyggt.

- kolla nurå!
*emma hoppar och ramlar ihop och asgarvar nere på golvet*
- säg för fan inte att doris kommer ,* asgarvar vidare*
*sätter sej opp*

- å hej doris .. :$

Jå , sen slutade skolan äntligen och jag for till Alex , där vi lagade cupcakes.
fyfan va mätt jag är , fortfarande! D:
cupcakesen såg ut som tvättsvampar närem kom ut ur ugnen , + att dem var gröna :s
hehe c:

Iaf , nu mår jag riktigt illa, har mått så här i flera veckor. Börjar ruttna lite på dt.
nu väntar samhälla boken på mej , ha dt så trevlit ikv.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0