Put your hands up , in the air!

301109

jaao, efter söndag kommer måndag.
trist huh.
Trött och sliten efter helgen i sverige landet. Lägret var ganska trist (hjälptränarutbildningen)
det mesta kunde jag och angelica från förut. Kändes ganska mesigt.
Jaa-a . Sen hade vi disskutioner med Ung Judo. Soft kväll , jobbig natt.
Låg och frös och hade ont båda nätterna. ogillas.¨

Iaf , vägen dit och tebax var nog roligast.
Jessica satt och härmade en kille från en reklam " Im shhhhheexiii"
vilket jag har gått runt och sagt i dag <: hihih

Nåja, och sen rubriken , den är åxå från helgen ;)
Iaf , måndag var lite rolig endå.
jag har fått hysteriska skrattanfall så dt är inte klokt, men härligt endå ;))
På historian satte Hanna sej i min famn och jag lekte jultomte. HAHHAHA , vi grät av tårar tillslut.
Doris gav oss mördar blicken :o (dors älskar mej)

Och föresten en annan hysterisk sak som hände
- Asså öberg (sorligt) .. du är den konstigaste personen jag knr!
- Sa du just att jag är cool ? :D::DDDDDD

haha, sånt är livet
ikv äre träning , whoooppsi.

over n' out





GO LISA (en annan av historia timmens konstiga händelser)

lämna din tanke här
Postat av: hanna

du vet vad jag vill i julklapp ;)

2009-12-10 @ 15:54:14

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0