so dry your tears, i say

whop-whop

tisdagar gör mej lite woop woop!
yeshyesh.
dagen va lång och lite jobbig sådär som dt brukar vara.
På hk:n laga vi elr dom , eftersom jag var borta den första halvtimmen, köttrulle (?!)
med klyftpotatis.
På tillvalet fick jag nå cp-ryck :s
vi fick fota innomhus med en lampa , gah , jaja , dt blev väll fint antar ja ;)
+ på dt var att vi fick sluta när vi fotat klart vilket var klockan 2 , en timme tidigare än vi sku borda ,
halleljua lix.

nu ska jag å hämta min jacka som äntligen kommit, så nu är klockan 15.05 och nu går ja ....

.... klockan är 15.11 och jag är hemma igen , heh , jackan är för stor. great.
och msn funkar inte heller , eftersom jag måste tydligen installera den senaste verisonen, får ni å så ? :s

jaja , mumma på hela dagen

bild från di sista dagarna på sommarlovet. gah , fin tid dt va ;)

lämna din tanke här
Postat av: amanda

aoo fick å sådär m msn.

2009-11-11 @ 20:43:10
URL: http://amandanivet.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0