vi är bara en dröm.

- och jag vill bara somna om och vakna upp en stund.


har ändrat header och design på bloggen , hoppas ni gillare! (:
tappade lusten för allt igår så bloggen stog stilla.
men dt gör no inget.

Dagen förövergt har nog varit helt ok.
varken sämre än dt flesta dagar elr bättre.
började 10 vilket var ett + !
våran matte lärare hasse var borta idag så vi skulle ha samhälla ist. vilket är waaaaaay mke bättre än matte!
gissa om min mage jubblade då? ;)

Efter skolan va jag med alippiipipi , men hon sluta först 3 så jag fick gå hem och käka före.
sen drog vi te henne och jag fick fixa hennes blogg --> ochsenalexandra.blogg.se
alex är snuskig.
ush ja
sen såg vi iaf på typ , ghost whisperer ? (nej , jagvet inte hur dt stavas)

Nu ska jag farma lite på fb ;D ha dt bra pussgurka ;*
emmaraawr.


HEY , dt snöar ute idag, hello vintern,
känns lite patetiskt eftersom dt faktiskt är november ):


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0