walla walla bing bang.

fredags mys
kom hit då! D:


tjoah bloggen , fredag idag och så vidare.
jojo , fint.
dagen kan ta sej , inte en enda jävla rolig sak hände.
förutom min och öbergs sjuka humor, fyfan va jag skrattar ;)
härla.
gympan va helt okej.
förutom en sak; MITT KNÄ.
höll ju ingenting , fyfan va sur ja blir.

nåmen , dt här är sista helgen som jag är här , i saltvik.
känns lite typ som rehab.
höhö, skojja.
Dt är t.o.m varmare ute än inne , jag vägrar ta av mej jackan på hela helgen ):
Sen är jag iaf stan iaf , elr nej
jag är fullbokad för ca. 5 veckor framåt.
 nästa helg - sthlm!
helgen efter dt - frövi
helgen efter dt - finsih open (judotävling som jag hoppas vi far på)
helgen efter dt - ska jag försöka ta mej till norrköping , hihi :*
och helgen efter dt - ska jag festa! 8)

najs huh?
jeeu ;)

men att , ha dt!
emmaaraaawr



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0