you know that I want you, and you know that I need you

kvällen har varit rätt chill.
var och träffade lite folk , chillade hos Nicolas med Nempo och Petra.
Just nu sitter jag och chillar med fadern min, vi ser på Transformers.
ganska mysigt.

Nu snurrar mitt huvud på högvarv iaf.
jag vet inte vad jag ville elr hur jag ska ta mej ur dt här.
Jag är den jag är och jag vill inte ändra på mej för att någon annan tkr att jag borde.
men what to do när jag känner som jag gör.
nu vet jag iaf.
och du ska få ditt jävla svar.


Ska te kyrkan imorn och sen ska jag te Alex, puss på det.
over n' out.


I want your love. love love love.

lämna din tanke här
Postat av: Alexio

Rätt inställning! Kan INTE personen acceptera dig för den du är så ska den inte ha ngt med dig att göra! /Simma lugnt

2009-11-22 @ 02:57:16
Postat av: Emma till Alexander

inställningen är rätt men , frågan är ju , HUR vill JAG ha det ?

/ cykla sakta (;;

2009-11-22 @ 17:51:41

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0