You shoot the moon

And miss completely


hejhallåmåndag.
har inte kännt mej så älskad av livet idag. Vi börjar 9 på måndag. superskönt.
men så klart (klantig som jag är) så stressar jag på och trodde vi börja 8.
började undra då Öberg inte stod och väntade på mej somvanligt.
så messar hon och säger "men för guds skull kvinna, vi börjar 9!"
då gick ja hem å käka mandariner.

Annars har nog dagen varit som vanligt. lika jobbig som vanligt.
Vi var och tog vaccin mot svinis. NEJ TACK TILL NÅLAR.
nålarna påminner mej om en tid. en tid jag inte längre minns elr vill minnas.
nåja, efteåt frös och hade asvarmt vartannat.
jobbigt, men dt är över nu.
Jag , Sara och Öberg satt utanför och drack saft som vi fick av min morsa.
haha " höga som hus" (;

efter skolis va ja hem te alex
degade som vanligt. och jag åt opp alla deras bröd ((;

whopppi
over n' out.


svaren snurrar fort i mitt huvve. vafan ska ja ta mej till?

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0