5:e Oktober

AND IT'S MY FUCKING BIRTHDAY!

haha yey.
nämen ja bryr mej int så mke.
Dagen har väll varit fin och så .

Syslöjden gick riktigt bra , jag är bäst på kedjestygn.
Dubbeltimme svenska , inte min starka sida nej.
Men jag missa nästan allt för första timmen var jag hos skolhäslovårdaren nästan hela timmen på undersköting.
syn&hörsel och sånt skit. och jag måst typ te optikern me min syn!
fan!
Sen sista timmen svenska hadd vi lästimme! :D
softsoftsoft och soft.

Efter skolan fick ja min present av puppe , tack så mke för den äslakde puppe! <3
sen va jag å fika me alex te svarta katten.
Vi prata så klart om allt och ingenting , precis som vanligt.
Hon är underbar.

Iaf , tack alla som grattat idag (:

ha dt bäst , nu ska jag käka maränswiss <3
mjaois!

lämna din tanke här
Postat av: Alexandra

Du är underbarare :*

2009-10-05 @ 18:10:15
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0