,

I gave up coffee and cigarettes
I hate to say it hasnt helped me yet
I thought my problems would just dissipate
And all my pain would be in yesterday

hej , idag ere torsdag, imorn ere fredag!  i love.
och då fan ska jag ha roligt.
och , folket , jag har en plaan ;)

VI SES PÅ FREDAG?!
ja  så klart. puss.



/hur kan du äns tro att jag äns skulle vilja träffa henne igen.
Under di åren som jag levt , har jag hatat dej så hårt.
Hata är ett stark ord, och jag vet dt.
Men jag har rätten att säga dt för jag vill aldrig ha med dej å göra mera.
aldrig, aldrig,
du förstörde min relation med mina föräldrar. och jag kan aldrig förlåta dej.
Jag har sj sagt, att om du äns sätter din fot i mitt hus, så fåru me mej å göra.

för här har du inget å hämta./


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0