~

jag har aldrig träffat nån som pratar så mke bullshit som du.

hej onsdag.
hej mariehamn.
hej övernäs.
hej mama.
hej regn.

pest och pina ingick i onsdagens gråa vardag.
dubbel timme matte och dubbel timme kemi. biologi och bild.
hoho , raijna är rädd för mej och öberg O,o
och föresten så älskar öberg "myggan" och så gör sara åxå (:
bzzzzz.
miiiip.


ikv blir ett helvete.
daamn.
jag har inget att säga, huvudet är tomt på känslor och tankar.
dt är som att jag tappat minnet.

och föresten hade ja världens mest galnaste dröm i natt.
helt crazy.
hahah, ni vill inte äns veta 8D

lämna din tanke här
Postat av: sara

loooove it... haha

2009-10-28 @ 19:52:02
URL: http://saralimnell.webblogg.se/
Postat av: emma till sara

hihihi , jag vet att du älskar det ;D

2009-10-29 @ 15:12:34

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0