'

dt är lätt att vara efterklok.


FREDAG IN MY <3
ohyes. fredagar är härla.

elr ja, skolan va väll trevlig. Doris läste opp hur många prickar man fått och jag kmr få ett F tror ja :p
trevla.
Gympan va inte roligt. Hade skeppsbrott och jag faila några ggr.
Jag och Sara klättrade på ribbstolarna och BANGPOFF så smällde jag knäet i en stor vit stolpe.
Fyfan vilken smärta.
Sen sprang jag in med revbenen i en stor sak som va massa hård.
aa fifan.

Sen träffa jag Nemi och drog mej hit. Här jag sitter nu. Saltvik <3
nåååja. Helgen kunde varit bättre. Jag kunde får varit i stan.
men när jag tänker efter , så är Halloween känsligt för mej. Jag gillar dt inte alls.
Så då kan dt va bra för mej att va här ute. Där jag iinte gör dt dumt.
men visst vill ja träffa allt folk och så. ):

Nu, laddar ja opp 2 bilder från förra Halloweenen som spenderades med Malin :D
härliga bilder

Asså fan, dt va no viktigt ja sku skriva, men huvve är fan tomt! D:

/emmaraawr

.
HAHAH , sexigt (:


HAHAHAH , ignorera fuckfacet till vänster!

lämna din tanke här
Postat av: Malin

Hahaha naw, det var tider det! Så jävla kul ;D

Men höhö, du råkar inte mena fuckfacet till HÖGER ?

<3

2009-10-30 @ 17:02:44
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Emma till Malin

visst e vi lite "naaw" ;D

nejnej, helt säker på att dt är VÄNSTER! :D

<3

2009-10-30 @ 17:36:45

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0