Folket , jag har köpt min sista godis påse.

Tills sista december så ska jag inte käka godis.
Elr , detta är iaf ett desperat försökt i att gå ner i vikt iaf.
får si om dt funkar , och dessutom så ska jag kräva pengar av morsan >;D

Idag är trötthetens tröttigaste trött dag. Ja , jag är helt lost.
t.e.x i skolan
jag till öberg som irrterar mej me ngt:
- men va vill du , hallå? va vill du ? (medans jag går baklänges) MEN HALLÅ , VA VILL DU MEJ ? *DUNK*
går in i en stolpe.
- aaaj , dt va en stolpe där .. :(

Vrf är jag så trött då ?
- jo , jag kom hem igår efter en slitsam tävling.
Jao. Elr slitsam och slitsam. Let me tell you..

Lördag:
Vi for till sweden med båten klockan 7 , jag sov lite på båten med en hemsk huvudvärk = inte mys.
kom te hotellet , sov och försov oss på morgonen.
HAHAH. ni sku sett vår ledares min.
Söndag:
Går vilse i haninge men kmr till hallen tillslut.
väger in vilket innebar att dem flytta opp mej en viktklass för min fanns inte med.
Alla tävla , och grattis till medaljörena! ;D
stort grattis till johannes!
Jag sumpa allt. SUPRISE!
nejmen , vann 1 av 2  matcher men mina poäng räkte inte till medalj.
Sen träffa jag johannes lite fort , bara typ ett hej , elr nej
jag blev så blyg så jag pep ba fram ett litet : "jooohaaaneeesss! "
höhö.
Sen käka vi på mcdonalds och storsa runt lite i sthlm och hamnade sen på "kafferepet"
Sen till båten och jag träffa nicolas dära (:
trevlit.

Jaja , skola dagen va rätt flummig os.v
ikv äre träning och jag väntar mej en storutskällning av eva.
fyfan ja.
mjao!


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0