Gnuhildsara , fyrkamp och middagsprat.

hejsan folket , ÅTERIGEN!
ja , här e jag igen ;)

Kom just hem från klassträff , vilket var trevlit.
Trodde dt skulle va dö tråkigt , men dt va helt okej.
laddar opp bilder , så dem kmr ochså opp på bloggen.

Jag träffade Emma (och alla som undra vem dt va , så vare min småkusin)
Vi hade fyrkamp - luftgevär , telefon kastning , blåsrör och pilbåge.
Jag fick bäst på blåsrör , hehe.
men ja , dt gick nog bra på dt mesta. Jag å mitt lag kom på näst sista plats , ahhaha ^^

Sen fick vi middag , och vår klass har så torrhumör , elr också helt sjuuk.
Gnuhild-sara , kioskdoris och veranda , och alla misstolkningar , ja , haha ;D

(sara sitter å asgarvar)
vincent:
 - asså antingen så spotta sara mej just i ansiktet elr .. så va dt kolsyra .. Hm ..
*mystist vincent min*

Ojoj . nu kmr iaf lite bilder som faila.
mjao!



Lucus & Jonnus (:


Emmus & Sarus <:
(ujj på mitt och & fulaste smilet evaah)

hannus & frida (:


Frida & gubbus (:

Hannus & Emmus som gör konstiga miner 8D

lämna din tanke här
Postat av: sara

haha fyfan va vi skratta.. ;p

btw. jag snor den där bilden på oss :)

puss

2009-10-08 @ 21:28:39
URL: http://saralimnell.webblogg.se/
Postat av: emma

Till Sara:

haha joo ;D

gör så du (:

puss

2009-10-09 @ 14:50:42

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0