höstchill.

Nu känns dt som höst, riktig höst.
dt är äckligt kallt och träden droppar vaxbleka blad som fastnar på skorna. ~

Och apropå skor, så kom jag nyss från stan med morsan.
hon tyckte att jag behövde nya skor.
Och ja , ni som sett mina skor så , jag behövde nog nya skor ._.

För mke minnen me dem andra och jag har haft den i ungefär ett år , fast har haft lite andra skor mellan dt.  Men ja , R.I.P mina svarta converse :(

Dagen för sej var jobbig. Började med svenska och han där basse ^o)
tkr inte alls om mej och öberg. höhö :C
Sen hade vi HK, där vi fick laga vad vi ville med malet kött , köttfärs.
Och ja , min grupp har så konstig humor
- MEN SLUTA RAPA ÖBERG, DT ÄR UNGEFÄR SOM ATT JAG SITTER Å SPYR I DEN DÄR!
- liisa petar sej i näsan
*jag bränner mej på maten*
- AAAAAAAAAAAAH . den va lite varm hörni ;)

Ja , och dt va en liten del av allt , mer vill ni inte höra. promise , grr.
Sen blev alla jätte sura på lite blåbär.
Och dagen rann iväg till tillvalet då dt regn/snöade ute , I OKTOBER , come on!
Jag, ofelia , hanna och öberg  var ner te hesse och kollade på då hanna och ofelia åt :)
Jag drack opp ofelias cola :)
Sen stog vi å asgarvade åt varandra i buskuren , jafyfan :D

Nu ska jag öva på engelska provet och sen blire småttingträning + vuxenträning
MJAO!

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0