HÖSTLOV IN MY <3

Dt ända jag vill just nu är att lägga mej ner och skrika hur mke jag älskar att ha lov.
Jag tror inte heller att jag är ensam om det :D


Skolan va en tortyr. Tur att jag har öberg (:
som gör dagarna lite bättre. elr lite ? mke!
Vi började dagen me biologi , hade lästimme på kemi , SUCK ON THAT!
sen andra kemi timmen gick vi igenom provet SOM JAG BLEV GODKÄND PÅ!
Sen Engelska prov på matten och sen matte. Engelskan gick nog finfint.
Tillsist hade vi bild me va hon nu heter. Jag älskar att mobba henne för hennes dialekt.
jafyfan , toooob!
:D

Nu ikv blir träna och kanske stan sen.
nu ska jag iaf ut och leka me alex kamera 
 hehe c:

MJAO!

lämna din tanke här
Postat av: Angelica

"såna här.. TOBER!" "och var är LOCAS?" xD

<3

2009-10-14 @ 15:36:44
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: emmaa

till Angelica:

hahahaha , tooooooooober! xD

<3

2009-10-14 @ 17:15:09

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0