I don't really care what nobody think , let's get crazy to night!


hej folket.
Solen skiner och dt regnar lite smått , mysigt (:
Just nu sku jag vilja mysa me ngn D:

Jaja ,skämt o sida (som alex brukar säga)
och på tal om en Alex , så kmr min alex hem från Rom på lördaaag! :D
så jag saknat'naaa DD:
puss på dt.
Idag har vi only haft 4 timmar och vi börja TIO , suckers!
musiken kan ta sej jävlit hårt , jag orkar inte alls med den.
Efter skolan så var jag och öberg ner på staden och träffa frigge, TED och nån marcus.
trevlit.

Ikv ska jag träna. hoppas vi har eva (;

I helgen ska jag , öh ja.
Jag kan ju säga så mke som att jag längtar som faan (((:


Så jag kmr antagligen inte blogga i helgen , elr vi får se , om jag får tiid.

mjao , så länge ,
PLUS ATT imorn ska min lilla puppelina fotta mej! (:

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0