I'm no superman.

och ibland tar lusten slut. jag orkar bara inte ibland.
jag tål mke , men inte allt.
men du tog hand om mej igår.
och jag är glad för dt.
men ja kan ba inte rå för känslorna.



tjabba tjena haaaallå bloggen (:
idag är en sån där , risig lördag.

Klockan 10 i 10 cykla jag opp till judon.
Kata från 10 till 12. åh fyfan.
men jag tränade med Sandra så vi chillade, härla.
Min skat-gång va helt underbar ;)
höhö.
Ikv blire träning från 6-9 och sen middag där och sedan stään.
om jag överlever träningen det vill säga. men dt gör jag nog ;)

Igår slira dt lite. Va med en massa folk. Stog och frös vid select.
Sen körde Alexandra oss till Secen. trevlit värre :)
morsan ringde och skällde ut mej i en kvart. ehe.

mjaow.


Här har ni en video om ni vill veta vad kata i judo är för ngt.
BIG VARNING , tråkigt som bara fan.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0