Kan inte gråta längre, har slut på tårar.

hey folket,
ska just dra mej från datan till kemi-plugg.
jafyfan :(
Sen ska jag nog elda opp boken , jag orkar verkligen inte , och jag kan verkligen ingeting.
ja va säger man , "öving ger färdighet" ?
nä , dt gäller verkligen inte kemi , iaf inte när man har typ världens sämsta lärare.

Skolan va slitsam och jag sov på varenda lektion , nästan förutom HK:n
där vi laga fisksoppa ,ush
och typ rieska , elr vare hette. äckligt som bara ffaaan.
UÄK.
Tillvalet va helt ok , fínurliga bilder dt blev (;

Nu ska jag ta mej till kemin .
och sen ska jag försöka ladda opp lite bilder på bloggen.
tänkte att dt va dags ;o

Imorn ska jag till A igen , vet inte vad jag ska tycka elr tänka när jag är där.
allt jag säger känns så fel.


mjao sålänge.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0