kemi & emma är bästa vänner

jag och kemi boken sitter i min soffa och håller varandra i hand.
snart ska vi ta en romantisk middag och sen ska vi mysa i min säng ;)


haha nej , verkligen inte.
Från klockan 5 till 8 sov jag.
satan va trött jag var , inte så konstigt me gårdags nattens händelse.
och sen går dt inte att sova så mke i skolan heller.

Iaf , så kmr kemi provet inte att gå så jätte bra.
jag hoppas på godkänt om dt går åt skogen.

Nu måst ja gå innan morsan får kortsluting och dt vill vi nog alla klara oss utan.
ja (anteckna)

mjao!!!!!1111(oneoneoneone)


bara du är lycklig så blir livet bra , men strunta i hur jag knr för dt spelar ingen roll längre.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0