Lampan lyser , men ingen är hemma.

dingdingding plongpling!

tjabbatjenahallå bloggen och folket.
dagen har varit ,. hm , lite flumsig. grr.
ja , mitt humör växlar lite från ja , när jag vet inte vad jag ska kalla dt , faktiskt.
haha.
Ja iaf , så gick nog hela dagen finfint.
inte mera med dt.

Ikv äre klassträff , har ingen aning om vart ja ska elr va som ska hända.
men dt jag måst tydligen fara , eftersom morsan är klassföräldrer.
Så jag missar träningen.
Och ibland kan dt va rätt så skönt.
vrf ?
- jo , för jag orkar inte lyssna på ditt ständiga och jävla bullshit!

men folket , nu ska jag ta lite bilder , elr hoppas, men dt blir nog inte av.
CYA.

mjao

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0