Låt mej smaka på äkta kärlek.

bloggen folket. , hej.

idag har varit , helt segt.
jag somna på doris urtråkiga lektion. fatta man dör.
och ja , efter skolan va jag te öberg :D
helt underbart!
Vi käka klyftpotatis samt kex å snacka bullshit som vanligt och jag dog av skratt!
sen skrev  hon en massa på min msn D: vilken jävel . Hennes HF va roliga å leka me , vi hadd skägg!

Efter dt så for jag te Avancia där jag var Sandras försöks kanin! :O
nämen , ja dt  va trevlit.
och jag fick veta lite mer HUR man ska göra på maskinerna. Sen for jag direkt te träningen.
bra träning , lagom slut.

Igår va jag på stan me amanda och shirko , vilket va fedt tråkigt så jag ringd Nemi och drog te Toni.
Jag låg i en soffa me 3 jacker och en filt , och frös like a pig!
höhö.
Jag höll på dö av skratt , och halv 12 stack ja hem ;)

mjaow folket.

hej hej pussgurka.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0