Life is a game and it's not fear.

i break the rules and i don't care.



hej folket , åland , mariehamn och sweden.
godmorgon , klockan är 13.15 och jag sitter ute i saltvik.
igen.

Igår flippade jag ur helt. Nå vi tar dt från början.
min kära vän öberg kom te mej runt 6 tiden då vi lagade våran efterätt som vi sku käka till frukost på lördag. (idag)
Sen stack vi ut och träffade ronja och hennes kompis malva (?)
Vi gick runt, runt och runt och allt folk va typ inne nånstans, och vi sku fara på fest.
Så satte ja mej ned och skulle knyta sko snörena och mitt i allt stog polisen bakom mej (eva fellman= min tränare)
Åkte polisbil te stationen , blev utfrågad och sånt skit, blåste kontrollen.
Lämnade pillrena jag hade i fickan. Tanken med dem va att jag sku ta livet av mej den kvällen.
jag failade och blev fast , jag tog dem för en andledning men misslyckades.
Från stationen åkte jag med taxi till saltvik , ut te päronen. Väl där väntade utfrågningen samt utskällning,
AV MIN EGEN FASTER . O,o
sen blev jag arg , eftersom min faster grävde i mina känslor. hon är terapeft och visste hur man skulle handskas med mej. Så sen kastade min FASTER ut mej ur MITT hus.
Jag tog ficklampan och började gå. Jag ringde Nemi och berättade allt, hon fixade nån som kunde köra ut te saltvik och hämta mej , och efter 9 km som jag hade gått. med bl.a att jag halkde ner i ett dike , gömde mej för min farsa som kom å försökte hitta mej , jag gick i ett kolsvart mörker , hörde hur älgarna sprang på ängen.
Så kom en bil , och jag bad för gud att dt sku va Nemi , så jag chansade.
Och jag hade tur , jag blev körd resten av biten in te stan. försökte hitta sovplats men sov hemma.
varje ggn jag vaknat under natten mådde jag jätte dåligt , p.g.a pillrena.

På lördag morgon vakna jag av att farsan kom te stan. Jag hade inte mke till val , så nu sitter ja här ute i saltvik.
för inte träna längre , får inte åka te frövi på kurs , har hotat att jag tar livet av mej , kastat stolar och spottat på morsan av ren ilska.

nu vet jag fan inte vad jag ska göra. Jag har försört en vänskap och päronen har tappat förtroende för mej igen.

hoppas ni får en trevlig helg, må bästa band på Unga Band vinna , för dit kmr jag knappast.


/ emma.

lämna din tanke här
Postat av: Anonym

finns här emma, jag hoppas du vet det!

jag vill inte att det händer dig något, jag vill inte att du mår som du gör.

för jag ser det, jag ser men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. man är så maktlös, men jag vill hjälpa dig.

jag har själv vart där, och mått dåligt, velat dö.

kunde jag, kan du! du är starkare än mig!

jag älskar dig Emma! jag hoppas du vet det, <3

2009-10-24 @ 12:58:19
URL: http://nogg.se/uhr
Postat av: Angelica

älskling, min älskling. vet du hur underbar du är? du har inte förstört någonting mellan oss, jag älskar dej lika mycket idag som jag gjorde igår. det var nog meningen att det skulle bli såhär, alla piller skulle inte förstöra dej, du skulle stanna kvar hos mej istället, där du hör hemma.

<3

2009-10-24 @ 13:31:08
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: Emma

TILL RONJA :

åh ronja , du är underbar , helt guldvärd.

du är en vän man vill ha vid sin sida for eevaah.

men dt finns inget jag vill att du ska göra för mej , för jag har sj satt mej i skiten och jag ska komma bort därifrån. jag klarar mej , dt gör ja alltid. <3



TILL ANGELICA:

darlo , jag har förstört allt och ja, jag älskar dej , ddu är en underbar vän. jag fan inte vad jag skullge göra utan dej öberg/puppe/mevlin/ darlo.

<3

2009-10-24 @ 14:21:43
Postat av: SNJ

Hoppas detta verkligen inte upprepas, livet är fullt med upp och nedförsbackar, alla har problem nån gång men allt löser sig med tiden, du förstör bara för resten av världen och alla som älskar dig genom att göra såna saker.Jag själv har vart med om jävla massa skit men det har löst sig, och jag förstår att dina föräldrar blir ledsna, ingen vill förlora sin skatt.Du borde även försöka vara lite snällare mot dem, jag vet att du är i den åldern som är mest jobbigast.

Du har nyss startat ditt liv och har mycket kvar att uppleva , kasta inte bort allt..kram på dig

2009-10-25 @ 16:16:29

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0