Mä poimin mansikoita jääkapista.

(ursäkta stavfelen)

Jag har 3 saker å säga.
1). Jag är väldigt aktiv på bloggen :o
2). Jag har aldrig varit så här trött!
3). Jag ogillar dej starkt.

Hej folket , tisdagar brukar inte va min grej , skolan överhuvudtaget är inte min grej.
jag är så fruktansvärt trött på allt.
snedtittande på mej, hömhöm. alla jobbiga skit ämnen , prov och musikprojektet.
come on.
jag orkar inte.
Jag längtar te helgen. som faan (;


Iaf , idag hade vi HK , vilket inte va alls roligt.
bög.
Maten va smaklöst och pashan va konstig men helt ok.
rysk mat är nog inte heller min grej.
Sen ha vi matteprov och finska.
Och tillval och jag, hanna och angelíca fick gå hem eftersom vi inte fick nån kamera.
vilket va najs.

Ikv blire dubbelträning judo. ah , jag sku inte orka.
sku ege vilja mysa :3
men jaja.

mjaow.

ditt namn ekar i huvve på mej
gud , sluta titta på mej
hatiska blickar som dödar mej inifrån
sluta titta på mej.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0