party!

nu slänger ja ihop ett inlägg , för snart kmr min egna puppe.
ja , hon är bäst.
Vi var ner te esplanaden idag efter skolan och hon fotta mej och jag lekte me löv.
Bilderna blev NAJS!
hähä.

Skolan va dock inte lika najs , 2000 meter på gympan , är inte min starka sida.
Var inte lika jobbigt som jag trodde men mina öron frös ihjäl och hade skit ont.
höjden faila.
haha.

Ikv ere obn (open by night) , till klockan 10 , här snackar vi om night.
ses vi ?
jorå , så klart , mej ere svårt å missa ;)

nu vill ja att öberg ska komma och jag vill ha min slurpslurp!!!! >:
men att cya , bilder kmr imorn , troligen.

mjaow!

lämna din tanke här
Postat av: puppe

NIIIIIIIIIIICE! :DDDDDDDDDDDDDD

sucker..

2009-10-02 @ 18:21:11
Postat av: emmaa

du är inte najs! ><

fucker ..

2009-10-03 @ 10:34:17
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0