SHIT HAPPENDS.

och jag är inte den personen som lägger mej ner och vill dö.
jag ställer mej opp på fötter igen.
shit happends. ta tag i dt ist.

hej bloggen.

klockan är halv 3. för en halvtimme sen vakna jag :$
helgen har varit helt CRAZY.
let me tell you.

Lördag: Kata träning klockan 10-12 , hem och käka , tbx till judon 6 och träna till 8.
Jag och Sandra fixa ordning maten och sen käka vi tacos.
mumsigt värre. Sedan rusa hem och fixa till mej. Träffa Ronja und Jannika.
trevliga ppl. For till lagtinget där folket höll sej.
Ja och där , blev ja crazy . jafyfan va jag grät. Kändes som tårarna aldrig sku ta slut.
Men iofs , jag hade en jävligt bra andledning till dt. uttnyyyyytjad.
Sen for jag & Nemi hem till henne. ojojoj. Käka macka och var där i ungefär 45 min.
å herre. hemskt vare.
Efter 45 min , stack jag å Nemi till Toni , dessvärre hade vi gått i en timme och när vi kom fram sku vi tydligen till nån fest.
(klockan va 3)
Men fittan heller att jag sku orka. Så jag ringde jimmy och sov hos han till klockan 8 då jag gick hem för jag hade träning idag klockan 10. Men fan heller , då ringer inte min jävla väckarklockan , så jag vakna 12  av att morsan ringde och sov sedan ytterligare till 2. gr8
men dt va riktigt trevlit.
:*

nu ska jag vänta på morsan och farsan som kmr hem med pizza åt mej!!! :D:D
MAJOWWW!


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0