söndagsfjålla.

heyheyhey.
Idag är ja på bra humör , elr nästan och man bortser från huvudvärken och illamåendet så (;

Igår kom alex hem så jag for te henne , fick mitt halsband som jag önskat ,
liknar mitt gamla , precis som jag villa ha dt , tack! <3
Sen va jag me öberg&lennie och typ .. tom ?
ja .
Sen lämna jag dem och for te terminalen med nemi&petra och två till.
Jag va jätte blöt :(
sen kom båten som vi väntat på och massa folk kom ,
och vi stack te nån fest.
Blev dock inte där så jätte länge eftersom jag fick gäst hem
dt va massa mys (a)

Jaja , idag sku jag varit te kyrkan , men jag vakna lix 10 11 med kraftig huvudvärk så fan heller att jag sku
te kyrkan .
hihi , nu vill jag att mama&papa kmr hem så jag får mitt candy!!! :3

ha dt bäst
mjao emma (;
(föresten så har ja tappat bort mina nyklar!)

If love is a labor, I'll slave 'till the end, I won't cross these streets untill you hold my hand.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0