svårt skadad.

(fråga om rubriken om ni så vill veta)

bloggen , folket , hej.
Idag har jag varit på jätte bra humör , konstigt nog.
Kemi provet gick inte så jätte bra. Gjorde klart provet på 20 min och sov bort resten av timmen.
Sen hade vi dubbeltimme matte och sista timmen matte var vi gympasalen och lyssnade på ngn
Aidan , tror ja han hette.
Jag lyssna knappt , för dt intresserade mej inte alls ,
jag lyssnar bara på dt jag vill höra.
Så jag satt där och försökte hålla mej vaken.
Sista timmen hadd vi Bild , och jag läst som en jävla älg typ hela timmen ;D

Sen va jag till A , som tillslut skickade hem mej p.g.a mitt ytterst dåliga humör.
men dt va inte mitt fel , hennes konstiga frågor och sättet att snacka va irriterande.

men hörni, cya ,
måste snart göra läxor eftersom jag har 4 st , lika många läxor som timmar imorn ;p

mjao

filipinos & paint <3


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0