tisdags smärta

När jag vaknade imorse var klockan halv 8. great. När jag klivit upp ur sängen. Slog minnena tillbaka mej och jag hoppades dt bara va en enda stor mardröm.
Egentligen så visste jag alltihopa hela tiden, men jag valde att blunda för det.
och sen när dt väl dyker upp, blir jag fruktansvärt ledsen.
men dt är ju mitt eget fel. Jag visste att jag kunde stoppa det. nu är dt försent.
men jag kan aldrig glömma.

Tisdagar brukar va den najsaste dagen i veckan men inte idag.
Finskaprov på HK:n och sen resten av tiden på Hk:n så hade vi teori.
inte alls roligt.
På tillvalet fick man gå elr fota. Min grupp (Jag,hanna och öberg) valde och gå hem och fota på torsdag.
vilket va bra, för min huvudvärk är inget att leka med , särskilt inte nu när jag inte får ta tabletter.
sånt e livet.

Ikv ska jag väll träna småbarnen med Diana och sen tänker jag gå hem
tänker inte träna vuxen, för jag orkar helt enkelt inte.
jag får inte ut ngt av det heller.

/emmarawr.


åh, jag vill inte att dt ska bli onsdag. damn.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0