trasigt värre.

hej blooggen.
idag är jag lite sisådär. Ni vet , man håller men ändå inte.
Vakna där runt 12 av att min kisse panda kröp under täcket och släpte in kyla D:
Så då gick ja opp ist å ringde alex å sa att jag tänkte ta mej te henne (:

Och dt gjorde jag .
Var där hela dagen. Chill vare, vi drog ner på stan , tog bilder
och käka godis!
(FAN , JAG SOM SKU STREJKA)
nämen , höstlovet blev ett undantag mannen! ;D

Sen for jag hem , åt middag , chillade på datan och for på träning.
Soft som fan .
Jag å Lori satt å diggade musiken och Sanna skratta åt oss , underbart :D
Sen sku jag farit till strandnäs på fest. men fan heller att jag orkar åka te strandnäs.
så jag åkte hem och skällde ut morsan ist :)

Imorn kmr bilder, från alex , änsålänge får ni nöja er med bilder från i onsdags då vi var ut på promenix! :D
MJAOW!

Sjuuukt sexiga!







Jag måste va världens smästa att ta kort, eftersom alex är halv! :o

lämna din tanke här
Postat av: Alexandra

MEN ÄCKELBILD D:

2009-10-16 @ 15:42:26
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0