Vi är alla lyckliga idioter.

jag tror jag ska sova en stund innan öberg trampar hit.
hela dagen har varit flummsig lite fylle glad os.v.
höhö , och för er som undrar vad som hände me mitt hår idag.
vaknade jag en kvart före skolan började. så jag hann inte, och väl i skolan hade dem jävla toaletterna inte
uttag för min plattång! D:

Hur mår emma då?
- jag vet inte. just nu rusar känslorna hej vilt och jag kan inte kontrolera dt.
ödet bestämmer allt.
så ere.

Idag , så gick skolan rätt snabbt , började 9.
Hade skolhälsounderdkötning så jag missade den där saken för alla 8:or.
inte gör dt mej ngt iaf.
Sen på gympan hade vi motionstestet och jag är så damn proud!
Jag och Jonna satt i hela 6 min mot väggen , 90 grader med benen och kved av smärta.
Jajja , tack sara för hjälpen (;

Nu vill ja att puppe ska komma hiiiit! D:

dem delade ut kondomer i skolan btw , och Lennie den jävlen tog 12! D:

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0