Washing my hands of you

helt underbar låt.
lyssnade på den från malin blogg  --> www.maliin.blogg.se
och föll för den direkt.
:*

hej hösten.
torsdagar är trevliga dagar. för dt mesta. Idag vare en trevlig dag iaf.
Började 10 , dock sov jag jätta dåligt hela natten och vaknade med mitt jävla huvudvärk.
Vi hade världens roligaste vikarie på matten som antagligen trodde jag å öberg va lebb (;
- men hallå .. måst ni hålla handen?
* öberg mosar den s.k "myggan"* :D

Musiken va väll trevlig. Först en redovisning och sen skulle vi sjunga.
Efter att ha sjungit 2 låtar ur den gröna boken skulle vi byta till orange.
men dt visste ju inte annika.
annika:
- hm , hur går melodin? * börjar spela*
vi:
- asså , du är i fel bok..
annika:
*kollar på oss medans hon byter bok och skrattar*
vi:
- du har fortfarande fel bok ..
- hahah ojdå *tar fram rätt bok och slår opp sidan*
annika:
- MEN ÅH , *pussar på boken* den här låter hade jag ju tänkt föreslå!
vi:
-asså , dt va du som valde den ..


annika:
- hahahahh , om man bara kunde skruva loss huvve och kasta dt .. *skäms lite*
vi:
*HAHAHAHAH*



härla.
sen va jag med öberg på stad'nnnnn.
och ikv ska jag fortsätta träna"som om inget har hänt". Kata samt bouseball träning (fortfarande ingen aning om hur dt stavas!)
grr.

/emmarawr.



har inte ändrat ngt på ögonfärgen.


FRÖVI BILDER -08 & -09
hittade dock inte orginal bilen på den svartvita.
1 års skillnad. oh my.. :$

lämna din tanke här
Postat av: Malin

2009-10-29 @ 18:22:07
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha fail där uppe ;D

Titta nu va duktig och ICKE LAT jag är som kämpar ihop kommentaren för typ fjärde gången nu, haha.

Men iaf, den där låten är så underbaaaar!

Och tack för länkning, :D

Btw, hahaha, annika ;b

<3

2009-10-30 @ 16:48:04
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Emma till Malin

hahahah , märkte dt jo , hehee C:

aaah , helt underbaar 8D



heh , hon e ju lite. ja .. ^^

<3

2009-10-30 @ 16:52:51

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0