What clowns are we

tjooah bloggen.

Gårdagen , ja
blev helt förstörd.
ni vet säkert redan vad som hände. och ni som inte vet, behöver inte veta heller.
för dt är min sak.

Ja iaf , så försöker jag packa , för jag far ju ikv :D
Så jag springer runt i huset och hittar ingenting!
jaop , men jag åker bara till sweden only. hm.
men dt känns slönt i vilket fall å åka härifrån , mums på dt.
På söndag tävlar jag i typ , haninge :s
vettefan vad/hur och lix , ja  iaf.
men trevlit ska dt blir för jag ska träffa  Johannes och chrille :D
som jag inte sett sen i maj typ , å då va jag så blyg så jag våga inga prata me dem :$

Skämt å sido.
Kom just hem , va hem te alex efter hennes kamera , eftersom min är hos polisen.
Alex är snäll , som lånar mej saker , dt gör hon alltid. ställer opp för allt.
men hon får aldrig bli som jag , aldrig aldrig. puss på dej.

Jaja , ha en bra helg , och si opp för polisen ;)

//





Tävlings bild från helsinki på jonas.


lämna din tanke här
Postat av: Alexandra

klart jag ställer upp för dej hun :*

2009-10-13 @ 14:29:05
URL: http://ochsenalexandra.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0