you make me smile (:

this is a sick dark world.

-jag drömde om dej igen. din blick , som kollade snett , ett leende.
precis som jag ville ha dt.
så gick du , gick te den andra personen.
jag var den du inte ville ha. -


Hej folket och bloggen.
dagen är grå och blöt.
Hela åland regnar.

Iaf , vakna där runt 11 , låg i soffan och feta mej framför tv:n , härla.
fixa håret och klädde på mej , drog ner till stan.
Köpte ett par nya byxer och ett hårband.
jeu.
Sen va jag å öberg å köpte pommes.
drig hem te mej och va cp som vi brukar va :)
härlig tjej :D

Ikv , ska jag typ va me frigge , elr nått sånt.
hoppas dt inte regnar bara.

majow!



fulaste skrattet evaaah :(





cooorrr








HAHAH <3

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0