Back on track

once again.

HÄHÄHÄ , hejj,
här e man IGEN!
fast jag bytte , för bortklipptnavingar kändes så gammalt  och jag hade ju dt när ja hade blogspot.
Så , nytt och fräsht , JAG E TBX :D
4:de ggn gilt ? :)

Elr ja , vi får väll se  om dt här funkar.
Idag folket , har varit en riktigt bra dag , FLER SÅNNA!
Hk:n gick fort och sen finska&engelska och 2 timmar till val då vi va ner på lilla holmen och fottade.
jag typ dog av värmen! :(

Snart ska jag dra mej till judon där jag har småbarnen för första ggn den här terminen!
och dt är deras första ggn som dem tränar , känns lite nervöst  , faktiskt.
Sen ska ja va me frigge :3

dagens minus är helt klart min tränigs värk i rumpan )))):

ha dt bra (:peace, emma.



EMMARAWR was here :)

(undvik dt jag gör me munnen)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0