damn

you make me realise how much i miss it.


tisdagar är toppen , elr burkar va.
min ork sjunker längre ner.
Känns som jag vill lägga mej ner i skolan och bara skrika.
allt va jag orkar , tills luften tar slut.
bara ligga där , för dt finns inget som gör att jag orkar längre.

Hkn va väll okey , vi laga kyckling gryta som nt va gryta.
dt smaka ok, inte dt bästa men ja.
På tillvalet var vi ute som vanlig och solen sken och blåste som bara fan och haglade.
allt på samma gång!

Ikv ska ja te småbarnen och träna dem och sen får ja si om jag är me på vuxen ,
kan va bra ibland att repetera dt gamla och lätta.
Nu ska jag iaf , försöka göra läxorna så inte morsan får hyperdamp och sen ska jag va en ängel så hon kan beställa nya kläder. (a)

mjao ftw

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0