emmarawr!

was here :)

Hähä , hej igen.
Just kommit hem , elr just å just , för ca. 49 min sen :D
Från träningen som kan ta sej hårt för mitt favvo kast blev en stor marddröm då Samuel som hade träningen ändra allt på dt så allt blev .. ja . gegga .
Sen finns dt massa annat ja vill klaga på men man vet aldrig vem som läser bloggen :$

Min älskade moder , försökte hjälpa mej me matten idag. Det sluta som dt sluta ,
- MEN JEVLA HORA , BARA STICK!
- DÅ ÄRE INTE MITT FEL ATT DU ÄR SÅ JEVLA TRÖG.

ungefär så ja.
Jag får antagligen skriva av puppe imorn och om inte så får jag hitta på en riktigt bra bortförklaring :)

Nu vill ja sova , sweet dreams folket
peace.

Idag ringde dem , och nu ska jag dit.
men ja vet inte  , om jag orkar kämpa me dt hära längre.
jag vet inte om dt är äns lönt att göra det. ~


Jag tror detta är andledningen till att jag aldrig vet va vi har fö läxer. ^^


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0