hur gåre i skolan? GRYYYYMT! (Y)

- asså min humor ibland är fittan best.
xD

oj ,
Idag är emma lessen chei me huvvu verk :(
jag fattar inte vad dt är me mitt huvve.
morsan skyller på dålig syn.
sant ? .__.

Skolan idag har varit hård mot mej , christel hatar mej ,  inge mer om saken.
right?
Sen va ja me alexpallex , vi flummsa runt i minimarket å flummsa lite på vårat sup-ställe.
mys mys.
Man får aldrig nog av grease , så vi såg den :D
helt underbar , efter 10:de ggn , JAO!
och för fan alex , skicka mej bilderna nu,  ditt röppel! D:

Ikv blire träna , bara min huvve värk gått över , så jag ska knapra i mej en tablett nu!
folket , ajöss!
peace.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0