jag blev full på min coca colaaaa (8)

:D


Jag tror ngt hände me blogg-designen :O
Iaf , den känns bättre nu iaf (:

Kom just hem från träningen och ska just laga lite käk te mej , men jag hinner nooog med ett litet pytti mini inlägg för er skull :)
-.-
På träningen körde vi cirkel-träning eftersom dt bara va jag och Lori där eftersom ange tydligen blev sjuk :s

Hela dagen har för övrigt spenderats me min kära vän öhbergggg.
ja fyfan va jag skrattat , tror jag inte haft så där ont i magen efter allt skrattande heller.
haha.
Vi satt runt mitt köksbord , och drack coca Lola (hähäh , minns du Lola? xD )
Så kastar hon ett sudd på mej precis när jag tagit en klunk cola och så skrattar hon.
Såklart så smittar skrattet av sej till mej där ja sitter me cola i munnen.
- SWOOOOOOOOOSH.
all cola bara sprutar (!) ut ur munnen på mej , på Öberg , glasen , bordet och H&M katalogen.
Sen springer ja och spottar ut resten i vasken och lägger mej ner på golvet och bara asgarvar.
jafyfan , :D:D:D:D

Hon är bäst , finns iiiingen mer underbarare. :*

Mjaao , nu ska ja dusha-platta håret- käka (:
mjaaao!


fin finare finast


lämna din tanke här
Postat av: PUPPELINA

hahaha, jag ser ut som ett troll med platt hår xD

bästa dagen på länge :D

<3

2009-09-27 @ 09:23:49
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: PATRIK (emma)

du är mitt lilla troll puppis! :D

helt klart , bästbästbäst!

<3

2009-09-27 @ 14:23:09
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0