lick it , lick iiiit!

jag hatar att rubriken blir me stora bokstäver fast dt inte ska va dt.
gah.


hejhopp iaf , nu får jag skynda mej för jag har waaaaay för mke saker å göra idag.
• färga håret
• hinna me alla 10000 läxer ):
• träna!

Ja iaf , så att , dagen har i princip varit ett enda stort helvete. trippeltimme me susanne (!) och sen dubbeltimme me matte då vi hadd vikare ist för hasse. Vi hadd Hasses fru! :s
Sen sluta skolan och jag va hem te puppe där vi åt lite å va på datan , den tjejen gör mej gla'.
O
ch , jag måste ba berätta om första småbarns träningen jag hadd igår , Pi kom inte , den jeveln :@
Så dt va ba jag och diana där.
Det va ungefär en miiiiiljon små ungar där med en massa engergie.
Men allt gick nog finfint (;
Efter småbarnsträningen kom kenneth och frigge dit upp å sen va jag me dem hela kvällen , lite varstans.
Dem mobba mej för min otroliga träningsvärk.
):

aja , nu - LÄXOR ):
peace ftw


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0