One look could kill

hej bloggen
emmas dag har varit hård , hemsk , hatisk.
men vi sir den från den ljusa sidan.
dt ända roliga idag va biologin.

mange till susanne (vår lärare)
- när ska vi ha sexualkunskap?
susanne:
- på våren (med ett brett leende och fortsätter)
men ni kan ju exprimentera lite själva ;) (och skrattar och ler ännu beredare)
hela klassen brister ut i skratt och sami nästan gråter av tårar.
jafyfan ;D
Resten av dagen vill ja inte tala om.

Ikv äre värsting träning me Diana , can't waaaaait! :D

mjao.


jag är inte rädd längre. för dt händer alla.
dt är inget misstag man gör , utan dt bara händer.
dt är menat att hända.
jag är inte rädd längre , jag är inte rädd för döden ,
dt händer alla.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0